Produkcja kalendarzy reklamowych
22:00Mało tego, wydawać aby się mogło, że cyfrowe odpowiedniki kalendarzy z papieru biją te drugie na głowę - wysyłają powiadomienia, przypominają, można je zsynchronizować z innymi programami niezbędnymi w biurowym i firmowym życiu. Praktyka pokazuje jednak, że tradycyjne kalendarze wcale nie znikają z rynku. Co więcej, niektórzy nie wyobrażają sobie bez nich życia. Tyczy się to w szczególności kalendarzy książkowych, które w trakcie roku wypełniają się listami rzeczy do zrobienia (odhaczanymi lub nie) i notatkami swoich właścicieli. Trzymane zawsze pod ręką, pełnią funkcję notesów, w których zapisują pomysły, bardzo istotne wnioski ze spotkań itd. Mało tego, kalendarze książkowe uzyskały dziś nowe funkcje, w których sprawdzają się idealnie. Mowa bez wątpienia o tym, że są one doskonałym narzędziem do promowania firm czy instytucji. Dziś w zasadzie standardem stało się wręczanie klientom, współpracownikom czy kontrahentom kalendarzy książkowych z logo firmy. Taki kalendarz, utworzony w profesjonalny sposób, wpływa pozytywnie na jej wizerunek firmy, każdego dnia kreując pozytywne skojarzenia z nią związane. Kalendarze książkowe z logo w rękach pracowników Kalendarz książkowy z logo firmy (ewentualnie posiadający inne elementy pozwalające na jej identyfikację) to nie tylko dobry prezent dla klientów czy partnerów biznesowych. Warto zadbać także o to, by tego typu akcesorium posiadali także pracownicy firmy. Szczególnie Ci, którzy reprezentują ją na zewnątrz (czyli np. przedstawiciele handlowi czy osoby zajmujące się marketingiem, PR i reklamą). Kalendarz książkowy to ten element, który pojawia się na stole podczas wielu spotkań biznesowych, lunchy, szkoleń czy konferencji. Warto, aby był to kalendarz z logo firmy, której tyczy się spotkanie lub której przedstawiciel właśnie podnosi swoje kwalifikacje.
Zobacz: https://www.iveno.pl
0 komentarze