Logotyp dla dużej firmy

01:04

Co ma dobre logo
Zanim zlecisz za projektowanie znaków logo w firmie graficznej, zastanów się, co zamierzasz przekazać potencjalnym klientom. Jaka jest idea twojego biznesu, na czym się skupiasz, jakie są twoje usługi, jakie są twoje produkty. Czy jest to branża popularna, czy też może branża premium.



To wszystko powinno mieć niebagatelny wpływ na to, jak przygotujesz swoje logo i czy projekt logo będzie ostatecznie zachęcał klientów do zakupu, czy będzie tak uniwersalny, że nie będzie robił na nich większego doznania. Logotypu nigdy nie należy projektować przypadkowo. Nie wolno tego powierzać osobie bez doświadczenia i w przyszłości posługiwać się takim logo, bo nam wydaje się, że ona jest bardzo dobre, a gdy spojrzę na nie specjalista od reklamy kto będzie wiedział, że w tym logotypie nie ma nic, co rzeczywiście mogłoby się wydawać ciekawe i co mogłoby działać na korzyść firmy. Sporo osób zamawiających logo wcale nie zastanawia się nad tym, jaki będzie jego finalny efekt i czy efekt ten będzie współgrał z wizją firmy oraz dodatkowo jej celami. Projekt logo jest wykonywany na szybko, tak nawet na kolanie, a w przyszłości widać tego marne rezultaty, bo okazuje się, że to logo jest nieciekawe, podobny do innych, ogólnie rzecz biorąc nie porywa, albo dosłownie jest brzydkie. Specjalista, za którego tworzenie logo to codzienna praca, nigdy nie będzie się godził na tworzenie bylejakości.

Taka osoba będzie pracowała dopóty, dopóki utworzyć coś odpowiedniego, wręcz gdyby ta praca miała trwać bardzo długo i być kosztowna. Na koszty oczywiście powinno się się nastawić, bo odpowiedni logotyp kosztuje minimum 1000 czy 2000 pln. Im bardziej rozbudowany, tym może być droższy i będzie kosztował około kilku tyś. pln. W pewnych przypadkach wysoka cena wcale nie idzie w parze z taką doskonałą jakością, ale w bardzo wielu sytuacjach tak właśnie jest, że ma to odzwierciedlenie w jakości.

Więcej: kliknij

You Might Also Like

0 komentarze